ProfilKošík
Váš košík je prázdný.

Dodání

Jako způsob dopravy Vaší objednávky lze zvolit jednu z přepravních služeb. Cena zahrnuje i balení pro ochranu Vašeho zboží při přepravě.
Doručení Vaší objednávky je obvykle následující pracovní den - při objednání v pracovních dnech do 10:00 dopoledne.

 

1. Česká pošta - Balík Na poštu  

- Balík si jednoduše vyzvednete do 7 dní na Vámi zvolené poště (lze prodloužit na 15 dní). Doručení balíku na vybranou poštu následující pracovní den po podání.

- V momentě připravení zásilky k vyzvednutí obdržíte SMS.

- Služba Balík Na poštu je dostupná na většině pošt.

- Infolinka České pošty je 840 111 244 nebo sledujte zásilku online.

- Více na stránkách České pošty

 

2. Česká pošta - Balík Do ruky 

- Doručení balíku přímo do rukou adresáta na určenou adresu, a to již následující pracovní den po podání. V případě Vašeho nezastižení je zásilka 7 dní uložena na Vaší poště, kde si ji můžete vyzvednout.

- Česká pošta Vám zašle SMS. Lze můžete dle instrukcí v SMS měnit adresu a termín pro doručení.

- Infolinka České pošty je 840 111 244 nebo sledujte zásilku online.

- Více na stránkách České pošty

 

3. Zásilkovna 

- Nenabízíme platbu na dobírkou, pouze bezhotovostní platbu

- Přeprava maximálně 5 kg - při překročení Vás budeme kontaktovat.

- Vyzvednutí balíku v síti výdejních míst Zásilkoven. Balík si vyzvednete do 7 dní (lze prodloužit až na 21 dní).

- V momentě připravení zásilky k vyzvednutí obdržíte SMS s heslem pro vyzvednutí.

- Zákaznický servis Zásilkovny: +420 216 216 516 nebo sledujte zásilku online

- Více na stránkách Zásilkovny

 

4. GLS 

- Doručení balíku na určenou adresu (možnost doručení i na Slovensko) nebo do GLS Parcel Shop a to již následující pracovní den po podání.

- Při doručení balíku na určenou adresu, obdržíte od dopravce SMS s časem doručení.

- Doručení do výdejního místa GLS Parcel Shop si zvolíte v procesu doručování balíku pomocí online přesměrování balíku, a to v obdrženém e-mailu od GLS.

- V momentě připravení zásilky k vyzvednutí v GLS Parcel Shop obdržíte SMS

- V případě dobírky lze platit hotově nebo kartou.

- Infolinka GLS +420 567 771 111 nebo sledujte zásilku online.

- Více na stránkách GLS.

 

Platba

Na e-shopu firmy Pavel Habětín s.r.o. je možné uhradit cenu objednávky a dopravy následujícími způsoby:

 

1. Platba na dobírku při převzetí zboží

- Při platbě na dobírku uhradíte cenu Vaší objednávky, vč. dopravy, při převzetí zboží od přepravce.

- Cenu zboží lze uhradit v hotovosti nebo kartou.

- Daňový doklad obdržíte e-mailem.

 

2. Platba bankovním převodem

Bankovní spojení a obecné pokyny k platbě bankovním převodem:

  • Majitel účtu: Pavel Habětín s.r.o.
  • Číslu účtu: 19-1647550227/0100
  • Banka:  Komerční banka
  • Variabilní symbol:  číslo faktury

- Prosíme, dbejte na správné vyplnění údajů. Je nutné připsání plné částky za objednávku v jedné platbě a v plné výši.

- Při zvolení platby bankovním převodem obdržíte pokyny k platbě na zadanou e-mailovou adresu.

- Při dodání již nemusíte nic platit.

- Daňový doklad obdržíte e-mailem.

 

3. Online platební kartou

- Při dodání již nemusíte nic platit.

- Daňový doklad obdržíte e-mailem.

 

Kontrola zásilky

Před převzetím zásilky od přepravní služby zkontrolujte, zda není viditelně a závažně poškozena tak, že by mohlo dojít k poškození zboží. Pokud je zásilka takto poškozena, nepřebírejte ji a neplaťte nic pracovníkovi přepravní služby. Zásilku rovnou u pracovníka přepravní služby reklamujte. O reklamaci nás informuje přepravní služba a prosíme i o zaslání zprávy od Vás pro urychlení vyřízení situace. Za takové poškození je obvykle odpovědná přepravní služba.