Jako způsob dopravy Vaší objednávky lze zvolit jednu z přepravních služeb. Cena zahrnuje i balení pro ochranu Vašeho zboží při přepravě.
Doručení Vaší objednávky je obvykle následující pracovní den - při objednání v pracovních dnech do 10:00 dopoledne.
1. Česká pošta - Balík Na poštu 
- Balík si jednoduše vyzvednete do 7 dní na Vámi zvolené poště (lze prodloužit na 15 dní). Doručení balíku na vybranou poštu následující pracovní den po podání.
- V momentě připravení zásilky k vyzvednutí obdržíte SMS.
- Služba Balík Na poštu je dostupná na většině pošt.
- Infolinka České pošty je 840 111 244 nebo sledujte zásilku online.
- Více na stránkách České pošty
2. Česká pošta - Balík Do ruky 
- Doručení balíku přímo do rukou adresáta na určenou adresu, a to již následující pracovní den po podání. V případě Vašeho nezastižení je zásilka 7 dní uložena na Vaší poště, kde si ji můžete vyzvednout.
- Česká pošta Vám zašle SMS. Lze můžete dle instrukcí v SMS měnit adresu a termín pro doručení.
- Infolinka České pošty je 840 111 244 nebo sledujte zásilku online.
- Více na stránkách České pošty
3. Zásilkovna 
- Nenabízíme platbu na dobírkou, pouze bezhotovostní platbu
- Přeprava maximálně 5 kg - při překročení Vás budeme kontaktovat.
- Vyzvednutí balíku v síti výdejních míst Zásilkoven. Balík si vyzvednete do 7 dní (lze prodloužit až na 21 dní).
- V momentě připravení zásilky k vyzvednutí obdržíte SMS s heslem pro vyzvednutí.
- Zákaznický servis Zásilkovny: +420 216 216 516 nebo sledujte zásilku online.
- Více na stránkách Zásilkovny
4. GLS 
- Doručení balíku na určenou adresu (možnost doručení i na Slovensko) nebo do GLS Parcel Shop a to již následující pracovní den po podání.
- Při doručení balíku na určenou adresu, obdržíte od dopravce SMS s časem doručení.
- Doručení do výdejního místa GLS Parcel Shop si zvolíte v procesu doručování balíku pomocí online přesměrování balíku, a to v obdrženém e-mailu od GLS.
- V momentě připravení zásilky k vyzvednutí v GLS Parcel Shop obdržíte SMS
- V případě dobírky lze platit hotově nebo kartou.
- Infolinka GLS +420 567 771 111 nebo sledujte zásilku online.
- Více na stránkách GLS.
Platba
Na e-shopu firmy Pavel Habětín s.r.o. je možné uhradit cenu objednávky a dopravy následujícími způsoby:
1. Platba na dobírku při převzetí zboží
- Při platbě na dobírku uhradíte cenu Vaší objednávky, vč. dopravy, při převzetí zboží od přepravce.
- Cenu zboží lze uhradit v hotovosti nebo kartou.
- Daňový doklad obdržíte e-mailem.
2. Platba bankovním převodem
Bankovní spojení a obecné pokyny k platbě bankovním převodem:
- Majitel účtu: Pavel Habětín s.r.o.
- Číslu účtu: 19-1647550227/0100
- Banka: Komerční banka
- Variabilní symbol: číslo faktury
- Prosíme, dbejte na správné vyplnění údajů. Je nutné připsání plné částky za objednávku v jedné platbě a v plné výši.
- Při zvolení platby bankovním převodem obdržíte pokyny k platbě na zadanou e-mailovou adresu.
- Při dodání již nemusíte nic platit.
- Daňový doklad obdržíte e-mailem.
3. Online platební kartou
- Při dodání již nemusíte nic platit.
- Daňový doklad obdržíte e-mailem.
Kontrola zásilky
Před převzetím zásilky od přepravní služby zkontrolujte, zda není viditelně a závažně poškozena tak, že by mohlo dojít k poškození zboží. Pokud je zásilka takto poškozena, nepřebírejte ji a neplaťte nic pracovníkovi přepravní služby. Zásilku rovnou u pracovníka přepravní služby reklamujte. O reklamaci nás informuje přepravní služba a prosíme i o zaslání zprávy od Vás pro urychlení vyřízení situace. Za takové poškození je obvykle odpovědná přepravní služba.